Help

Proefkrat
De proefkrat is de tweepersoons krat. U betaalt eenmalig € 25,- voor één proefkrat t.w.v. € 29,50. De proefkrat stopt automatisch na 1 levering, tenzij u aangeeft dat u een abonnement wenst. Maximaal 1 proefkrat per adres.

Betalen proefkrat
Het betalen van een proefkrat via deze website gaat via iDEAL. U krijgt een bevestiging van uw bestelling toegestuurd naar het opgegeven e-mail adres. Het betalen van een proefkrat aan de deur gaat via factuur. De factuur krijgt u naar het opgegeven e-mail adres gestuurd en dient u binnen 5 dagen na levering van uw proefkrat te voldoen.

Proefkrat omzetten in abonnement
Als u de proefkrat wilt omzetten in een abonnement horen we dat graag uiterlijk de maandag voor 12.00 uur voor de eerstvolgende levering. Gelieve dit te doen door een aanvraag in te dienen onder het kopje 'abonnement' of ons te mailen op [email protected] of ons te bellen op 035-5445011. De proefkrat wordt dan omgezet in een tweewekelijks abonnement. U krijgt een bevestiging per mail.

Abonnement stopzetten
U kunt het abonnement ook (een tijdje) stopzetten. Gelieve dit te doen door een e-mail te sturen naar [email protected] met uw gegevens en reden van (tijdelijk) stopzetten. Wij bewaren uw gegevens dan totdat u zelf aangeeft weer te willen beginnen. Eventuele kortingen bij de proefkrat zijn bij her-aanmelding niet meer geldig. De opzegtermijn is 1 maand.

Betalen abonnement
Een abonnement loopt via automatische incasso. We incasseren maandelijks en telkens voor de komende periode van een maand. Er worden telkens 2 kratten gefactureerd. Soms wijkt dit aantal af als een bezorgavond net binnen of buiten een periode valt, of als u op vakantie gaat in die periode. Als u op vakantie gaat en dit nog niet bij ons bekend was op het moment van incasseren, zullen we de krat die tijdens uw vakantie niet geleverd is, verrekenen met de volgende factuur. Dit alles mits de vakantie op tijd gemeld is bij ons.

Afzeggen / op vakantie / weekend weg 
Als u op vakantie gaat, of een weekend weg, of om een andere reden een levering wilt afzeggen, dan kan dat altijd, mits we dat uiterlijk de maandag voor 12.00 uur voor de eerstvolgende levering van u ontvangen per e-mail op [email protected]. Als u later afzegt zijn we genoodzaakt de levering in rekening te brengen. Wellicht dat u een ander dan blij kunt maken met de krat van de streekmolen. Bijvoorbeeld uw buren?

Verandering leveradres
Kleine eenmalige veranderingen zoals een ander leveradres, eenmalige verandering van leverdag, een extra streekkrat etc. ontvangen we graag uiterlijk op maandag voor 12.00 uur voor de eerstvolgende levering op [email protected].

Recepten
Bij elke levering worden recepten via onze website gepubliceerd. We doen ons best deze zo goed mogelijk kloppend te maken. Heeft u lekkere suggesties, dan kunt u die mailen naar [email protected]. De streekmolen is niet aansprakelijk voor enige schade die bij het bereiden van de recepten zou kunnen optreden

Lege kratten van de streekmolen
We recyclen ze zoveel mogelijk. U kunt lege kratjes altijd meegeven aan de bezorger. Er zit geen statiegeld op de kratten.

Klachten
De kwaliteit van onze service en producten staat bij ons hoog in het vaandel. Mocht u een klacht hebben of een vraag, stuur dit dan naar [email protected] of bel ons op 035-5445011. Wij zullen er alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid op te lossen.